?

Log in

No account? Create an account

Ранейшыя запісы | Новыя запісы

Наступление идет по всем фронтам. Социогуманитарный сектор НАН хотят по сути изничтожить. Социологам, философам, филологам еще с начала года обещали быструю смерть к началу осени.
Радзькоў: Ну навошта нам Інстытут філасофіі?

Образование также решили добить путем вырезания всего "лишнего и ненужного" - от отдельных курсов по логике, философии, социологии, психологии, политологии, теории государства и права  избавляются (этику, эстетику, религиоведение и культурологию выкинули из программ непрофильных специальностей еще лет 8 тому). Насколько я знаю из уст преподавателей, планируется что-то вроде одного общего курса обществоведения для вузов.
Большасць ВНУ з верасня пяройдуць на чатырохгадовы тэрмін навучання
Новая канцэпцыя выкладання сацыяльна-гуманітарнага блока ўжо прынята. Яна прадугледжвае памяншэнне колькасці аўдыторных гадзін, павелічэнне самастойнай працы студэнтаў, выключэнне дублявання дысцыплін, якія праходзяць у агульнаадукацыйных установах.

При том, что в реальности уровень наших социогуманитарных исследований и уровень вузов итак давно не фонтан - тут уже решили устранить даже саму память о данной сфере науки...

Comments

anderswerden
Mar. 29th, 2012 12:10 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
я б за такое адразу выдаваў квіток у адзін бок у ГУЛАГ, канешне :)))
jan_no
Mar. 29th, 2012 12:38 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
Чалец партыі 3 1905 году, герой грамадзянскай вайны і шмат яшчэ чаго + такіх ячшэ выказванняў з 20-ых можна некалькі тузінаў накідаць, хоць пасля усё гэта і было маргіналізаванна

Радзьковы - прадукт савецкай сістэмы, калі філасофія (апроч курса ВКП(б)) ў параўнанні з "навукай" (чытай надоі малака) - ананізм, таму ёй і ахвяраваць можна
anderswerden
Mar. 29th, 2012 12:51 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
а балонскі працэс таксама саўкі прыдумалі?
maz_d
Mar. 29th, 2012 01:03 pm (UTC)
Re:ДОТЯНУЛСЯ ПРОКЛЯТЫЙ!!!!!




Edited at 2012-03-29 01:04 pm (UTC)
jan_no
Mar. 29th, 2012 01:05 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
1. я пра "саўкоў" не пісаў
2. гэта розныя працэсы: а) торганне з боку ў бок - хацім шоб была как у Яўропах, і наша адукацыя - самая лепшая... (увесці бакалаўра, скасаваць бакалаўра, увесці 4 гады...), б) устоліва негатыўныя адносіны сённяшняй адукацыйные і навуковае гіерархіі да філасофіі (ня першы і ня апошні ж раз гучыць прапанова зачыніць Інст., і зменшыць колькасць гум. прадметаў) - бо гіерархія сённяшняя будавалася з познесавецкае эпохі - гуманітарыі шлі ў апазіцыю, а нашы людзі з заводаў і калхозаў (= тэхнары), ачольвалі розныя цёплыя месцы + у самім марксізме закладзены імпэт да самаскасавання як філасофіі на карысць "аб'ектыўнага і навуковага светасузірання", што ў варунках савецкай сістэмы адукацыі крысталізавалася ў: практыка руліць (+ ідэалогія), усё астатняе інтрыгі ўрагоў
anderswerden
Mar. 29th, 2012 01:17 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
Сёння ў нас філасофію вучаць значна шырэй, чым у Эўропе (пра якасць, зразумела, гаворка не ідзе). І нават пасля ўсіх рэформаў яна тут, хутчэй за ўсё, застанецца ў большым аб'ёме. Дык вось: ім-та хто нашкодзіў? Таксама каштоўнасці позднесавецкай эпохі?
jan_no
Mar. 29th, 2012 01:24 pm (UTC)
Re: + на правох тролінгу:
накладанне адно на аднога: а) трэба скарачаць, бо грошай няма (можна тут вельмі адвольна нацягнуць жахі капіталізму), б) сістэма каштоўнасцяў - якая дыктытуе - што скарачаць у першую чаргу: ўсе гэтыя вашыя тэорыі, нам патрэбны канкрэтны прадукт (даеш павілічэнне надояў у два разы за 5-цігодку) + гуманітарый=так званы апазіцыянер
(Deleted comment)